Chevrolet сключва петгодишно споразумение с отбора от Английската висша лига (Barclays Premier League) Манчестър Юнайтед като официален автомобилен партньор.

В днешното си съобщение, Chevrolet обяви че в сърцето на неговото спонсорство ще са феновете. Фокусът му ще е насочен върху хората които подкрепят клуба и футболните фенове по света, които ще получат възможност за повече близост с играта, отколкото когато и да било.

Детайлите за глобалното партньорство ще бъдат оповестени на събитието по този случай в Шанхайския музей на науката и технологиите, на което ще присъстват представители на Chevrolet, Манчестър Юнайтед и други специални гости. Началото на събитието е в 20:00 часа китайско стандартно време (15:00 часа българско време).

“Феновете на Манчестър Юнайтед са едни от най-верните в света,” отбелязва директорът на глобалния маркетинг на General Motors Джоел Еваник. “Семейството на Chevrolet с гордост ще си партнира с Манчестър Юнайтед, и е напълно отдадено на целта си да постави хората, които го подкрепят в центъра на своите дейности.”

“Въпреки че Chevrolet и Манчестър Юнайтед са части от две съвсем различни сфери на дейност, те споделят много общи ценности. Както клубът, така и автомобилната компания има своя уникална история – наскоро тя навърши сто години, израствайки като глобална марка, продаваща автомобили в повече от 140 държави. Chevrolet също се стреми да бъде най-добрият в своето сфера, и аз съм щастлив да приветствам марката като наш официален автомобилен партньор”, отбелязва изпълнителният директор на Манчестър Юнайтед Дейвид Гил.

Търговският директор на Манчестър Юнайтед Ричард Арнолд, допълни: “С 659 милиона фенoве и последователи на Юнайтед по света, ангажиментът на Chevrolet към футбола и плановете му да осигури повече близост на отбора до поддръжниците му са наистина изключително вълнуващи за нас. Това е първият случай в който ние сключваме подобно споразумение с американски автомобилен партньор, а с растящата популярност на клуба и английския футбол в Америка, ние се надяваме връзката ни допълнително да развие тази тенденция.”