Препоръката от "от уста на уста" безспорно е най-ефективната реклама, на която потребителите имат най-високо доверие.

Как да накарате хората да започнат да хвалят вашата марка пред приятели, колеги, познати? MarketingAbout дава 5 конкретни предложения, които може да ви свършат добра работа:

1. Предложете им да изпробват продукта ви. След това потърсете начин да говорят за качествата му. Добър метод за стимулиране на коментарите е чрез кампания в интернет.

2. Накарайте хората да се почувстват част от компанията. Включете ги в подобряването на качеството на предлаганите от вас стоки и услуги, търсете обратна връзка, отговаряйте на съобщенията им. Задължително им благодарете.

Вижте още: Защо клиентите избират позната марка

3. Направете събитие, на което да се говори за марката. Такова събитие може да е коктейл, форум или концерт, организиран от компанията. Добър вариант са още промоциите в самите магазини. Намерете начин да съберете повече потребители под своя покрив.

4. Осигурете качествени продукти и услуги и се отнасяйте към всеки клиент с уважение. Осигурете на хората нещо добро. Изненадайте всеки от тях лично с нещо приятно. Една от успешните стратегии на Starbucks например се състои в това, че компанията моли служителите си по възможност да помнят имената на редовните клиенти и предпочитаните от тях напитки.

5. Поддържайте обратна връзка. Изпращайте на хората новини, свързани с най-новите ви оферти и с това, на което могат да се зарадват. Един от добрите варианти да ги накарате да се усмихнат и да се похвалят на приятелите е като им предложите талон за отстъпка.

Вижте още: Защо не продавате