Доброволният абонамент за получаването на съобщения (нюзлетър) от дадена фирма е сърцето на всеки имейл маркетинг.

Чрез този вид маркетинг потребителите в Мрежата декларират желанието си да се осведомяват непрекъснато какво се случва с определена компания или да черпят информация от дадена медия, пише електронното издание на сп. Entrepreneur.

Имейл маркетингът обвързват хората с марката, въздействат върху информираността им, дават им възможност да изберат темите, които ги интересуват и така да покажат към коя част от клиентите или аудиторията принадлежат.

Ако сте решили да заложите на имейл маркетинга и да рекламирате фирмата си по този начин, имайте предвид следните съвети:

Възможно най-много хора трябва да се абонират за фирмените ви мейли! Това може да стане, ако те се заинтригуват поне веднъж от съдържанието на корпоративния ви сайт. Затова се грижете сайтът ви да бъде достатъчно интересен и рекламиран.

Вижте още: Съвети за реклама "от уста на уста"

Направете доброволното записване за абонамент за нюзлетър от вашата фирма възможно най-кратко и забавно. Хубаво е то да може да се извършва онлайн и офлайн.

Сложете на началната страница на корпоративния ви сайт голям знак "Абонирай се за нюзлетър" и направете така, че кликването върху знака да препраща към история с изпратените от вашата фирма електронни писма.

Промотирайте своя нюзлетър в блогове, други сайтове, форуми, социални мрежи. Сложете бутона "Абонирай се за нюзлетър" в страницата на фирмата ви във "Фейсбук". Публикувайте редовно линкове към нюзлетъра си в "Туитър". Изпратете съобщение на хората, с които фирмата ви има контакт в "Линкедин" и ги поканете да се абонират. 

Принтирайте брошури със съдържанието на най-четените ви корпоративни писма от нюзлетъра и ги поставете там, където вашите клиенти трябва да изчакат пред среща с вас.

Предложете безплатен експертен доклад или талон за пазаруване от вашата фирма на новорегистриралите се.

Вижте още: Защо клиентите избират позната марка

Направете месечно състезание, което класира служителите във фирмата и отделните екипи в нея. Така близките и приятелите на служителите ще се абонират, за да следят какво се случва със състезанието и дали техните познати ще спечелят.

Не забравяйте едно от най-важните неща: потребителите сами селектират съдържанието на вашия нюзлетър и ако искат да получават новините само по една тема, това е абсолютно тяхно право.

Изпратете приветстващ първи е-мейл за потвърждение на новозаписалите се. В него включете информация колко често хората ще получават мейли от вашата фирма и какви промоции предлагате. Сложете в него и линкове към стари издания на корпоративния ви нюзлетър.

Вижте още: Защо не продавате