Най-големият български производител на козметика и парфюмерия отпразнува кръглата си годишнина с "приказка за красотата"

"Арома", която радва поколения българи със съставки от натурален произход, се реализира успешно и на европейския пазар. Непрекъснатата инвестиция и обновяване, доказаното качество и достъпност изграждат доверие в настоящото забързано и стресиращо ежедневие.

Всяка минута в България се продават три крема "Здраве" - абсолютен феномен в козметиката и грижата за кожата. Мисията на "Арома" е да продължи да бъде дигитално ориентирана, качествена, зелена, динамична и социално отговорна.

Как започва всичко

Много български учени са направили големи открития за своето време, а сред тях е родолюбецът и основател на "Арома" инж. Иван Николов Скрински. Неговата връзка с природата е начало и вдъхновение за житейския му път на "откривател".

Инж. Скрински е завършил индустриална химия в гр. Дармщат. За постигнатите отлични резултати в обучението, той получил покана за работа от най-мощния икономически център в Германия през първата половина на XX в. -"ИГ Фарбен". Въпреки предсказваното светло бъдеще в компанията, той се отказал и се завърнал в България с идея да реализира собствените си научно-изследователски проекти.

В една малка самостоятелна химическа лаборатория, започнал да прави проучвания и опити за синтезиране на АРОМАтични продукти.

Сред откритията на младия учен през първите години от работата му били: карамфиловото масло, ментовото масло, бадемовото масло и есенция, крушовото масло и есенция.

Пътуващата изложба на "Арома" предлага фоторазходка във времето. Всеки може да стане част от историята на красотата, като се снима на фона на пътуващите декори, които обикалят страната през ноември

В наши дни

"Арома" посрещна журналисти, партньори и колеги на Празника на красотата, посветен на 90-годишната на компанията. Гостите се отправиха на пътешествие във времето и преминаха през минало, настояще, бъдеще, за да открият "тайната на красотата", пазена от "Арома" вече близо век.

Показаният корпоративен филм върна присъстващите назад до годините, когато е възникнала идеята и е основана компанията за производство на етерични масла и есенции.

Историята на фирмата преминава и през епохата на социализма, когато в "Арома" са създадени много продукти, посветени на здравето и красотата. Годините на преход, представени с модернизирането на производството, върнаха пътешественицате в настоящето.

Изпълнителният директор Димитър Луканов представи производствените условия и възможностите на компанията днес, като увери всички присъстващи, че всичко се случва благодарение на хората и за хората. Просперитетът на "Арома" не би бил възможен без високия професионализъм и потенциал на всички служители.

Присъстващите научиха много интересни факти за компанията и любопитни подробности за любимите продукти под марките "Арома", "Здраве" и "Астера", представени от маркетинг мениджъра Деница Милева.

За финал беше разкрита "тайната на красотата", пазена от "Арома" девет десетилетия. Пресъздаден чрез новата идентичност на компанията, секретът, скрит в продуктите на "Арома", се оказа Емоцията. Емоцията, която дава усещането за чистота, нежен допир, мекота и дарява красота!

Пътешествието във времето даде възможност на всички гости да опознаят Арома" като фирма, популярна сред няколко поколения българи, която не спира да се развива, докато създава красота за всички свои клиенти.

Песента "Аромата ти", написана специално за лансирането на серията продукти "Арома Коктейли", която Кристо и Сантра изпяха на живо, сложи финала на тази "приказка за красотата без край".