Сайтът за онлайн търговия предоставя възможност на рекламодателите да се свържат с потребителите по време на тяхното пазаруване

До края на тази година Ebay ще пусне място за мобилна реклама в приложението си за мобилни устройства. Тази стъпка ще позволи на сайта за покупки в интернет да се възползва от нарастващите приходи от мобилна реклама, но и да не изостава от конкуренцията, информира "Уолстрийт Джърнъл". 

Чрез новата мобилна услуга рекламодателите в мобилното приложение ще достигат до аудитория, която е почти 4,6 млн. на денонощие, а според обявената статистика потребителите прекарват средно по 150 минути в приложението. 

Ebay разработва мобилната си рекламна платформа в партньорство с медийната агенция Triad Retail Media. 

Виж още: Защо трябва да рекламираме в "Инстаграм"

Припомняме, че наскоро конкурентите от Amazon също въведоха рекламния продукт Sponsored Links, който трябва да замени рекламите, идващи от Google Ads.

Глобалните разходи за мобилна реклама през тази година ще нараснат до 32,7 млрд. долара спрямо 17.7 млрд. долара през 2013 г., сочи ново проучване на eMarketer

Виж още: YouTube прави най-много онлайн продажби