Сред платформите, които са оказали най-голямо влияние върху онлайн продажбите, "Ютуб" е далеч преди "Фейсбук", "Туитър", "Гугъл+" и "Пинтерест"

"Ютуб" е най-успешната социална медия, когато става дума за въвеждане на нови продукти и подпомагане на потребителите да вземат решение за покупка, казва проучване на AOL Platforms, цитирано от сайта venturebeat.com

Сайтът за видеосподеляне се оказва най-успешен в началната фаза на запознаване с продукта през социалните медии, както и в последната – когато потребителят вече иска и прави покупка.

Виж още: Най-ангажиращите социални медии

Данните получени при проследяването на 500 млн. клика и 15 млн. реални покупки по време на първото тримесечие на тази година.  

Според същото проучване платените постове във "Фейсбук" и "Пинтерест" са по-успешни от неплатените и водят до 25% повече реални покупки от клиенти.

Виж още: Как емоциите предизвикват вирусен ефект