Кейт Хъдсън e лице на рекламния календар на Campari в сладко-горчивата им кампания за 2016 г.

Campari официално представиха своя календар за 2016 г., носещ заглавието The BitterSweet Campaign. Тази година лицето на календара е американската актриса и предприемач Кейт Хъдсън. 

Посветен на уникалния, интригуващ и разновиден сладко-горчив вкус на Campari, тази година календарът използва шума и вълнението около изборите, като подканва всеки да избере онази страна на класическия аперитив, с която се идентифицира повече: Сладко срещу Горчиво. Кулминацията на този празник ще бъде "изборният ден" на 1 март 2016 г. 

Тринайсетте фотоса са заснети от модния фотограф Микеланджело ди Батиста. Кейт Хъдсън се въплъщава и олицетворява двете души на Campari, като играе ролята на двама кандидати по време на тяхната кампания: единият, популяризиращ пленителна "горчива" идея, срещу другия - поддържащ една по-изтънчена, интригуваща платформа. 

За главната си роля в Campari календар 2016 Кейт Хъдсън коментира: "Това е творчески процес, разказващ история. Темата тази година предизвиква хората да вземат страна и да отстояват това, в което вярват - и това е силно послание."

За работата си Микеланджело ди Батиста споделя: "Този проект ми даде възможността да използвам уникалното си чувство за естетика и добре дефиниран стил, който безпроблемно отразява същността на марката Campari."

Публиката се призовава да даде своето мнение и да избере страна - Сладко или Горчиво - в сайта на кампанията.  

Само 9999 копия са отпечатани от "Campari Календар 2016". Малцина са онези, които ще успеят да получат копие от него, тъй като той няма да бъде пуснат в продажба. 

Фотогалерии: Ева Грийн в червено за календара на Campari 2015 и Ума Търман обикаля света в червени рокли за календара на Campari 2014