В единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите, можете да гласувате на три етапа. Първият продължава до 31 май

"Любимите марки" е инициатива, която за седма поредна година дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии.

По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Класацията се провежда в три етапа

Гласуването се извършва онлайн на MyLovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

Всеки от вас има възможност да определи своята любима марка в повече от 25 категории. Критерият, по който се подреждат марките в отделните отрасли, е броят на подадените гласове.

Първият етап вече е в ход - от понеделник, 25 май, до неделя, 31 май. Тази седмица избирате (номинирате) предпочитаната от вас марка в падащо меню за всяка от подбраните категории.

Целта е да се отсеят Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези шест марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Вторият етап е в периода 8-14 юни,

когато потребителите гласуват за една от шестте марки, останали да се състезават в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои три марки от отрасъл ще продължат в третия, последен кръг на класацията. 

Третият етап започва на 22 юни и продължава до 28 юни включително, когато потребителите вече определят марка №1 във всяка категория.

Подбраните категории са:
Високоалкохолни напитки,
Нискоалкохолни напитки,
Безалкохолни напитки,
Минерални води,
Кафе,
Захарни изделия,
Месни продукти,
Млечни продукти,
Козметика,
Дермо- и медицинска козметика,
Уеб медии и сайтове,
Бяла техника,
Мобилни телефони и устройства,
Автомобили,
Заведения за обществено хранене,
Радио,
Телевизия,
Строителство и интериор,
Телекомуникации,
Застрахователни компании и брокери,
Българска марка,
Фармацевтични продукти,
Туристически хотели и комплекси,
Молове,
Търговски вериги.

Медийни партньори на класацията "Любимите марки 2015" са сп. Business Lady, Mail.bg, Radar.bg, "Хайлайф", b2bmedia.bg, Bulevard.bg и Svejo.net.

Всяка година в класацията "Любимите марки" вземат участие над 20 хил. потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли - и не просто на предпочитанията, а на истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които биха ни липсвали, ако изчезнат, обясняват организаторите. Любимите марки се избират единствено чрез гласуване на крайните потребители. 

Източник: Bulevard.b