Не депутатският имунитет, а битието му на журналист вдъхват у лидера на "Атака" чувство за безнаказаност

Лидерът на "Атака" нахлу в НАТФИЗ... Късно снощи новината за поредната акция на Волен Сидеров по столичната ул. "Раковски" се разпространи като горски пожар. Репортажите обаче бяха едностранчиви и представяха гледната точка на очевидците/потърпевши. А какво би ни казала другата страна?

В същото време по телевизия "Алфа" тече предаването "На жълтите павета", където гостува Григор Здравков от легия "Антимафия" по темата за наркоразпространението в София. Анонсирани са преки включвания, в които самият Сидеров влиза в ролята на репортер пред емблематични столични заведения, където по думите му се разпространяват наркотици.

Оказва се, че камерата, която го е съпътствала и при нахлуването в НАТФИЗ, е била там с журналистическа цел - в рамките на кампанията, водена от самата телевизия под наслов "Да изчистим България от дрогата". А в началото на предаването водещият показва деформираните си очила и снимка на човек, отговорен за това деяние - сниман пред вратите на театралната академия. 

Подобен агресивен подход се практикува и от други известни имена в бранша като Маргарита Михнева, репортерите от "Господари на ефира" и режисьора документалист Майкъл Мур, носител на "Оскар" и "Златна палма" - които създават впечатление, че така се прави истинската журналистика.

Не е ли Волен Сидеров един роден Майкъл Мур, който взима на мушка не световния капитализъм или американското оръжейно лоби, а наболели местни проблеми?

Уви, не. Започнал политическата си кариера с коментарното предаване "Атака" по телевизия "Скат", Сидеров инкасира медийната си слава, като основа едноименната партия и влезе в парламента, където пребивава вече десетилетие...

Виж още: Сидеров вилня отново в центъра на София

На Макиавели се приписва фразата, че властта покварява, а абсолютната власт покварява абсолютно. А един журналист, самозабравил се под прикритието на депутатския си имунитет, не е по-различен от онези, срещу които претендира, че се бори.

Щяхте ли обаче да се сърдите, ако в НАТФИЗ беше нахлул с камерата си Майкъл Мур? Едва ли, защото не сме виждали автора на "Глупави бели мъже" да ходи с десетина бодигардове.

В крайна сметка в навечерието на деня за размисъл Сидеров и "Атака" получиха поредната доза безплатна реклама...

Подходът ви е грешен, колеги. Накажете го с безразличие.