Към момента мрежата й разполага с 65 офиса на 45 пазара в целия свят.

Международната медийна агенция Vizeum, представена от 2013 г. и на българския пазар, бе обявена за най-бързо развиващата се медийна агенция в света според класацията на изследователската компания РЕКМА (RECMA) на база общи медийни бюджети, с който компаниите са оперирали през 2014 г.

Vizeum е увеличила своя бюджет с над 29% на годишна база, което е повече от 9% в сравнение с втората компания в класацията. В топ 5 на най-бързо развиващите се медийни агенции попадат:

1. Vizeum + 29.1%
2. BPN + 20%
3. Arena + 12.3%
4. MediaCom + 11.5%
5. Dentsu media + 11.1%

В абсолютна стойност увеличението на общия медиен бюджет, с който оперира Vizeum, се равнява на над 2 млрд. долара.

Vizeum е създадена през 2003 г. с амбицията да се превърне в най-иновативния партньор на своите клиенти в епохата на дигиталните технологии. В момента мрежата оперира с 65 офиса на 45 пазара в целия свят.

Томас Ле Тиери основава Vizeum  във Франция и е назначен за глобален президент на агенцията през 2013 г. Компанията обслужва своите международни клиенти от седем големи хъба в Лондон, Лос Анджелис, Ню Йорк, Париж, Сингапур, Токио и Висбаден.

През последната година и половина Томас Ле Тиери успя да изгради световен управленски екип, сред който се открояват имената на глобалният директор "Иновации" Патрик Афлек, Лий Хоукинс и Пиер Тейлър, които са президенти "Обслужване на глобални клиенти", глобалният директор "Стратегии" Чийтън Мъри и глобалният директор "Маркетинг и развитие на нови пазари" Джо Ригби.

Сред най-значимите постижения на Vizeum през 2014 г. се числят спечелването на ABInBev (Европа), Burger King (Европа) и Shiseido (на глобално ниво). Агенцията разшири още своето партньорство на нови пазари със Sonos, IKEA и BMW.

У нас Vizeum обслужва Ferrero, Total и Max Telecom. През 2014 г. агенцията спечели и медийното обслужване на Easy Credit.

"Успяхме да постигнем този впечатляващ растеж чрез целенасочените ни усилия в сферата на медийните иновации, които създават стойност за клиента - коментира Томас Ле Тиери. - Изграждахме последователно своята мрежа и сега това ни се отплаща. Ръстът, който бележим, ще ни помогне да запазим гъвкавостта, изисквана от клиентите ни в бързо променящата се медийна среда. Това е единственият начин да останем в епицентъра на индустрията, предоставяйки първокласни решения за совите клиенти."

Мария Грашнова, изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България, част от която е и Vizeum, добавя: "На българския пазар Vizeum набира скорост, предлагайки иновативни стратегии и подход, обвързан изцяло с търговските резултати на своите клиенти. Вярвам, че все повече компании ще изискват това от своите медийни агенции и ние сме тук, за да им го предложим."

Източник: Vizeum