Трайвъртайзинг (tryvertising) е реклама с безплатно опитване на продукти и даване на отзив за тях (reviews)

Магазин в столицата на Дания, Копенхаген, събира вниманието на онлайн медиите за маркетинг с нетипична рекламна стратегия. Той предложи на клиентите си да не плащат по традиционния метод на място, а по друг начин – с потребителски отзиви за стоките и малък членски внос.

Продукти нямат цени, пише в. "Копенхаген Пост", цитиран от "Мениджър Нюз". Клиентите се регистрират онлайн и плащат само месечна такса от около 3,39 долара. След това избират от списък с продукти, предложен от магазина, и ги взимат безплатно от каса в него. 

Таксата, която плащат, им дава възможност да си изберат 10 продукта месечно плюс отстъпки и карти за подаръци, продавани от други търговци на дребно в т.нар. Фриймаркет".

За да се възползват от услугата обаче клиентите задължително трябва да предоставят отзиви за продукти от магазина в конкретен срок, иначе ще им се начисли такса.

Виж още: Любовна връзка с клиента