Потребителите на "Tуитър" асоциират логото на предстоящия Мондиал с "хора, които се опитват да хванат термостати, сложени в гнездо", "призрак с противогаз" и дори с "американския флаг"

ФИФА представи новото лого на следващото Световно първенство по футбол, което ще се състои в 11 града в Русия, стартирайки през юни 2018 г.

Дизайнът на логото озадачи потребители на "Туитър", които го оприличиха с най-различни несвързани с футбола и спорта популярни обекти и символи. 

Символът в червено, синьо и златно изглежда вдъхновен от руските яйца на Фаберже и има сравнително приемлив дизайн, който прилича на крайно различното и авангардно лого на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г., коментират рекламните специалисти на Adweek.