Boy London e страхотна улична марка с дълга история, по която звездите напоследък са полудели.

Не само Риана, но и Джеси Джей са сред популярните дами, които фотографите през ден улавят с артикули на уличната марка, превърнала думите BOY LONDON, комбинирани с орел, в моден символ. 

Основана през 1977 от Стефан Рейнор, историята на BOY е такава, че най-лудите слухове и легенди, които я заобикалят, само могат да се надяват да се доближат до реалността. Обичана от ъндърграунда, но често приветствана от комерсиални звезди, тя се превръща марката, която всеки иска върху себе си. 

От Уорхол до Мадона, от пънкари до романтици, от парти маниаци до модни маниаци - всички са носили BOY, която се превръща в униформа за всяко младо движение. 

В края на 90-те и началото на следващото десетилетие BOY престава да съществува за малко. В тези години дрехи с техния етикет стават  най-големите находки по винтидж магазините. През 2007 се появяват слухове за възраждането на марката и малко след това всичко започва отново.

От основаването си го сега дрехите им не се променят - цветовете са черно и бяло, дрехите са тениски, суичъри, якета, клинове, шапки и други аксесоари - всички с щампата "BOY LONDON" или орела, или и двете заедно. 

Не си представяй магазина им като обичайните. Той е място с постоянно променящ се дизайн, където се случват партита в мазето - среда за всякакви креативни проекти и идеи. 

Днес марката има и съвместни колекции с млади дизайнери, а фактът, че дрехите в магазина им се разпродават на седмичен принцип е достатъчен, за да те убеди в силата на влиянието им. 

Ще ги намериш в АSOS, но в официалния им сайт цените са по-ниски.