Потребителите най-активно се ангажират с брандове в петък.

15,7% от всички импресии през първото четиримесечие на 2014 г. се осъществяват в последния работен ден от седмицата, сочи доклад на Adobe, цитиран от marketingprofs.com.

На второ място е четвъртък с 14,5% импресии, а най-слаб ден е неделята - 13.4%.

1/4 от импресиите на видео материалите на компаниите (24,7%) се случват в петък, а в събота се реализират най-малко - 6,4%.

Виж още: За контент рекламата в социалните медии

Петък е денят, в които се наблюдава най-висока ангажираност от страна на потребителите: 17% от всички коментари, 16% от общия брой харесвания и 6% от всички споделяния.

През първите четири месеца на годината постовете със снимка бележат най-високи нива на ангажираност. Анализаторите отчитат и покачване в ангажираността на видео постовете с 25% спрямо 2013 г.

Докладът е изготвен на база данни за брандове, занимаващи се с търговия, медии, забавления и туризъм, които за посочения период са реализирали 260 млрд. импресии от "Фейсбук" реклами и 226 млрд. импресии от постове.

Виж още: Как да направите "Фейсбук" страницата си по-ефективна