Над 40 хил. души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас "Любимите марки" за 2015 г.

Информационна агенция "Фокус" е марка №1 на българския потребител за 2015 г., следвана с минимален брой гласове от "Самсунг". Плътно след тях по брой гласове се нареждат: "Хепи бар & грил", "Мтел", "Кауфланд", TED, "Сердика център" и "Майонеза Краси".

Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите в сайта на кампанията MyLovemarks.eu. Общият брой гласували в третия последен етап на класацията е близо 11 400.

Три от марките тази година стигнаха до трети кръг в повече от една категория. "Майонеза Краси" взе приза в два раздела - "Млечни продукти" и "Българска марка". Минерална вода "Хисар" беше определена за любима марка в категория "Минерални води", а газираните напитки и студеният чай "Хисар" стигнаха до челната тройка в сектор "Безалкохолни напитки". Българската марка "Балкан" влезе в Топ 3 в две категории - "Млечни продукти" и "Българска марка".

В категория "Високоалкохолни напитки" предпочитана марка за 2015 г. е "Бургас 63", в раздел "Нискоалкохолни напитки" за втора поредна година първенството спечели "Каменица 1881". Потребителите предпочетоха марката Pepsi в раздел "Бeзалкохолни напитки". В категория "Минерални води" спечели "Хисар".

При захарните изделия най-напред се класираха българските "Лукчета". В категория "Месни продукти" спечели Compass, а в раздела "Млечни продукти" най-много потребителски гласове събра любимата на всички "Майонеза Краси". В категория "Дермо- и медицинска козметика" голямата награда потребителите присъдиха на международния бранд Bioderma, а в раздел "Козметика" призът е за L’Oreal.

Освен, че стана Марка №1 на българския потребител за 2015 г., информационният сайт Focus-News.net за втора поредна година победи и в категория "Уебмедии и сайтове".

Предпочитаната марка в раздел "Бяла техника" тази година е "Самсунг", а любимият автомобил на потребителите за 2015 г. стана "Инфинити". В категория "Заведения за обществено хранене" непобедимият фаворит отново е Happy bar & grill. Радио "Витоша" обра овациите в раздел "Радио", а Bulgaria on air изпревари традиционните фаворити и грабна приза в категория "Телевизия".

За "Строителство и интериор" първото място спечели "ТЕД", а в сектор "Застрахователни компании и брокери" потребителите гласуваха най-голямо доверие на "Армеец". Първото място в категория "Фармацевтични продукти" бе отредено на детските витамини "Марсианци".

Предпочитаното място за отдих на българския потребител за 2015 г. е парк-хотел "Пирин", който спечели убедително в раздел "Туристически хотели и комплекси". А любимото място за пазаруване на българина за втора година е Serdika Center, който спечели първото място в категория "Търговски центрове".

В дебютната за тази година категория "Кафе", приза грабна марката Baristo, а в раздел "Търговски вериги" първенец стана Kaufland. "Мтел" отново се доказа като предпочитан партньор в сектор "Телекомуникации".

В първи и втори кръг от класацията "Любими марки" взеха участие близо 31 хил. потребители. И тази година Bulevard.bg и Svejo.net са сред медийните партньори на инициативата.

Всяка година в класацията "Любимите марки" участват  над 20 хил. потребители. Инициативата е израз не само на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли, но и на истинската емоционална привързаност към конкретни марки, които биха ни липсвали, ако изчезнат.

Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване на крайните потребители.

За разлика от други класации "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Източник: Bulevard.bg