Потребители обсъдиха с ръководството на телекома услугите и продуктите на компанията

Услуги без аналог на пазара и подобрено обслужване - това бяха част от коментарите на клиенти на "Мтел", които разговаряха с ръководството на компанията. За първи път у нас телеком организира подобна среща, като за нея в централата на "Мтел" дойдоха клиенти от цялата страна.

Срещата продължи два часа, през които бяха обсъдени обслужването в "Мтел", както и продуктите и услугите на фирмата. Сред останалите теми бяха

бъдещите планове за развитие на 4G

Според клиентите, участвали в разговора, в последните месеци се усеща позитивна промяна в начина на обслужване. Те споделиха още, че като цяло харесват предлаганите услуги, но искат повече мобилен интернет в тарифните планове, а при телевизията - повече HD канали.

Сред присъстващите преобладаваха ползващите Мтел трансфер. Откакто съм на този план, вече не ходя с два телефона в себе си, похвали тарифата един от клиентите и определи като най-голямо нейно предимство

прехвърлянето за следващия месец на неизползваните минути за разговори

Положителни отзиви получи и новият дизайн на фактурата, която потребителите вече получават. Според участниците в срещата тя вече е много по-добре структурирана, което я прави по-лесна за разбиране.

Клиентите споделиха, че за тях много удобен канал за обслужване е онлайн чатът на компанията, където намират бърз и лесен начин за консултация.

Потребителите поискаха повече възможности за онлайн плащания на сметки, повече персонално отношение в магазините на компанията и

по-малко изчакване при обаждания на *88

По време на срещата бяха предложени няколко идеи за изцяло нови услуги - въвеждането на опция за "замразяване" на услугите, когато не ги ползваш за определен период от време, добавяне на опция за чат в приложението "Моят Мтел" и възможност услугата Мултиекран да бъде достъпна извън България.

Освен че разговаряха с ръководството на компанията, клиентите посетиха колцентъра на "Мтел" и Центъра за управление на мрежата, в който нейната работа се следи денонощно.

Срещата бе част от инициативите, чрез които "Мтел" цели да повиши удовлетвореността на своите клиенти. През последните месеци компанията предприе редица стъпки в тази посока, сред които

нов уебсайт, нов дизайн и повече информация във фактурите

В допълнение телекомът разработва продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, непрекъснато работи за по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и др.

Източник: Мтел