Интерактивните очила "Гугъл глас" (Google Glass) бяха пуснати в продажба само за един ден (15 април) на територията на САЩ, подготвяйки тяхната отвъдокеанска търговска експанзия.

Всеки американец, готов да похарчи 1500 долара за устройството, може да стане част от групата хора, които тестват очилата на технологичния гигант.  

Досега достъпът до тази група "изследователи" бе ограничен, но "Гугъл" заяви намерението си да пусне очилата в масова продажба до края на тази година

"Нашите изследователи са майки, творци, хирурзи, рокери и всеки изследовател дава нова перспектива, която прави очилата по-добри", посочи най-известната търсачка в света в съобщение в социалната си мрежа "Гугъл+".

"Това устройство предизвиква вълнение сред потребителите. Точно сега "Гугъл глас" са онова езотерично мобилно устройство, което хората са виждали, чували са много за него, но са нямали шанса да го сложат и да видят как работи. Част от потребителите са объркани и това представлява проблем за "Гугъл". Но с този ход перспективата на продукта вероятно ще се промени", допълва ИТ експертът Ланс Уланоф.