Това не е просто рекламен билборд!

Първия си виртуален супермаркет откри веригата "Улуъртс" (Woolworths) в Австралия. Рафтовете му са двуизмерни, под формата на снимки на над 100 от популярните им продукти, които красят стените в интериора на жп гара в Сидни.

Целта е да се популяризира новото им приложение за мобилни телефони, което ще позволи на минувачите да избират желаните стоки, да сканират баркодовете им, да плащат за поръчката си - и да очакват покупката да им бъде доставена вкъщи или офиса. Акцията продължава една седмица.

От компанията са забелязали тенденция трафикът към сайта им от мобилните телефони да надхвърля броя на потребителите, които го посещават на компютрите си. От старта на приложението миналото лято то е било свалено от над 1,5 млн. австралийци.

През декември eBay рекламираха коледното онлайн пазаруване с бутик, открит на централна улица в Лондон.