Услугата ще бъде достъпна за медийни компании и рекламодатели и ще бъде пусната на пазара през следващата година

Титанът в сферата на медийните измервания Nielsen обяви, че ще обедини усилията си с един от големите играчи в дигиталната сфера – Adobe, с когото ще работи за предоставянето на по-добри измервания на аудиторията, гледаща онлайн видео на устройства като смартфони и таблети, информира "Уолстрийт джърнъл", цитиран от Investor.bg.

Новият продукт за рейтинги на Nielsen ще бъде допълнен от онлайн анализите на Adobe, благодарение на което ще предоставят на маркетолозите по-детайлна картина на това колко души потребяват онлайн съдържание

Анализатори твърдят, че е напълно естествено Nielsen и Adobe да си партнират. Nielsen е специализирана в измерване на медийното потребление. Adobe пък изучава взаимоотношенията между тези, които публикуват съдържание онлайн, и технологиите, които позволяват измерване на гледанията на медийното съдържание в редица сайтове.

Въпреки че статистиките на Nielsen отдавна са възприети като основен фактор, когато става дума за традиционни телевизионни рекламни сделки, маркетолозите критикуват компанията за това, че се движи бавно към дигиталните инструменти за измерване

Nielsen пък твърди, че е необходим консенсус между нея и медийните ѝ партньори, за да се стигне до нови големи инициативи в тази посока.

Ние знаем, че е наложително да правим кросмедийни измервания, посочва президентът на Nielsen в САЩ Линда Кларицио. Знаем, че така потребителите използват медиите, допълва той.

Залозите в разрастващия се дигитален видео бизнес са високи, тъй като той става все по-привлекателен за мрежите и рекламодателите, защото все повече зрители предпочитат да гледат не телевизия, а онлайн стрийминг

Компанията за проучвания eMarketer прогнозира, че дигиталната реклама ще изпревари телевизионната до 2018 г.