"Ютуб", "Гугъл+" и "Линкедин" могат да се похвалят с най-много кликнати линкове, които да препращат към съответните сайтове.

Докладът на Shareaholic изследва средната продължителност на посещение, средният брой разгледани страници на посещение и т.нар. бонус рейт (bounce rate) - термин, обозначаващ какъв процент от потребителите са влезли в сайта ви и са го затворили без да разгледат други страници.

"Ютуб" e най-добре класиращата се социална мрежа по отношение и на трите метрики. Видео платформата може да се похвали с най-нисък бонус рейт (43,19%), най-много на брой отворени страници на посещение (2,99) и най-висока продължителност на посещението (227,82 секунди).

Виж още: Как емоциите предизвикват вирусен ефект

"Гугъл+" потребителите прекарват средно малко повече от 3 минути в разглеждане на сайтове, споделени в тази социална мрежа. Те отварят средно 2,45 страници на посещение и отбелязват 50,63% бонус рейт.

"Линкедин" потребителите прекарват средно 2,13 минути при отварянето на всяка страница, която кликнат, и посещават средно 2,23 страници, като се забелязва 51,28% бонус рейт. 

Изследването се отнася до 200 хил. сайта, споделени в 8 социални мрежи: "Фейсбук", "Ютуб", "Гугъл+", "Линкедин", "Туитър", "Пинтерест", "Редит" и по-малко извесната в България StumbleUpon.

Виж още: Видео маркетингът - новият цар в Мрежата