"Никога не използвайте четката за зъби", вслушайте се в съветите на хората, работещи в хотели

Пътуването и настаняването в хотел никога не са били по-информирани от днес. Разполагаме със специализирани сайтове и форуми с препоръки или оплаквания. Все пак е добре да знаем някои неща, за които няма как да си дадем сметка, ако самите ние не сме работили в хотел.

Изиграйте минибара

Всички знаем, че минибаровете по стаите в хотелите предлагат напитки и дребни закуски на завишени цени. Понякога обаче изкушението надделява и си взимаме нещо. Ето какво се предлага, в случай че не искате да платите пакетчето чипс на тройна цена:

"Ако сте изпили виното или безалкохолна напитка, просто идете в близкия магазин, купете съответната бутилка и я заменете. Даже да е друга марка, никой няма да забележи."

По-добре не сядайте на тоалетната и си носете собствената четка за зъби

Обикновено хотелските бани светят от чистота, всичко е подредено и ухае приятно. Но понякога цялата тази чистота е илюзия

"По-добре не сядайте на тоалетната чиния. Също така не сядайте голи на дивана, той никога не се мие. Не ходете боси и не спете голи в хотелските чаршафи" - това съветват камериерките.

"Видях как докато чистеше, колежката ми изпусна четката за зъби на госта на пода, а после най-невъзмутимо я вдигна и постави на място" - разказва служителка на голям хотел.

Ne spete goli v hotelski charshafi

Илюзията на белия чаршаф

"Много зависи от самия хотел. Има такива, където наистина сменят бельото всеки ден. В други обаче собствениците поощряват персонала да пести и да придаде чист вид на завивките, като просто ги опъне добре."

Понякога причините за немарливостта се дължат на краткото време - около 15-20 минути, - с което камериерките разполагат, за да оправят стаята. По тази причина понякога те пренебрегват санитарните норми.

"Одеялата и завивките се перат само веднъж годишно, а понякога и по-рядко. Щорите и завесите се сменят или чистят още по-рядко."

Усмивката - ключов фактор за получаването на хубава стая

"Сътрудникът на регистрацията избира вашата стая и той отлично знае дали тя е малка или голяма, шумна, тиха или мрачна. Така че липсата на възпитание и обноски могат да ви изиграят лош номер и да получите стая с изглед към двора на приземния етаж."

Не използвайте допълнителните услуги

"Много хотели предлагат допълнителни услуги: екскурзии, повикване на такси, поръчка на храна и пр. Но ако не искате да платите повече, просто не се възползвайте от тези улеснения. Всички допълнителни услуги включват комисиона и затова струват повече."

Настанявайте се в неделя

Най-добрият ден за настаняване в хотел е неделя. Обикновено по това време има най-много свободни стаи, понеже почиващите са си тръгнали, а деловите туристи още не са дошли, така че тогава е най-вероятно да получите най-добрата стая.

Източник: interesnoznat.com