Първите годишни награди за благотворителност и корпоративна отговорност на сп. "Бизнес лейди" бяха раздадени на 9.07.2014 г.
Двадесет и четири благотворителни проекта и социални инициативи в общо 9 категории получиха официално признание на първите Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност "Златно сърце" на сп. "Бизнес лейди". Церемонията се състоя на вечерта на 9.07.2013 г. в Хотел "Балкан" в София.
Сред наградените имаше представители на частния сектор, държавни учреждения, медии, неправителствени организации, политически структури.
В каузата "Популяризиране на доброволческия дух" бяха отличени инициативата "Добротворци" на "Кока-Кола България" и Actualno.com; кръводарителската кампания "БлагоДаря" на City Center Sofia и Национален център по трансфузионна хематология и "Фирменото доброволчество като форма на тимбилдинг" на Мтел.
В каузата "Благотворителност" награди получиха Future Health, които подпомагат закупуването на медицинска техника за родилни отделения у нас; ЗАД "Виктория" за социалната си кампания "Виктория" дари усмивки за Коледа" и "Петрол" АД за подкрепата на кампанията "Повече българчета за България" на радио "Витоша". В същата кауза бяха отличени още "Бутилираща компания Хисар" за изпращането на над 30 хиляди литра бутилирана вода за бедстващите ни сънародници в наводнените райони в градовете Варна и Добрич; социалния проект на дентален център ЕО "Дент" "По-качествен живот за нашите родители" и СПА "Деметра" за цялостна подкрепа за деца, лишени от родителска грижа.
Проектът за интегриране на съвременните информационни технологии в образованието Samsung Smart Education на "Самсунг България" получи отличие в категория "Обучение и развитие". Награда заслужиха още "Изи кредит" за кампанията си за повишаване финансовата култура на потребителите.
В каузата "Информационна кампания за превенция и устойчивост" бяха отличени ЧЕЗ България за инициативата си "Образователна кампания за разумно и отговорно използване на електроенергия" и Great Wall за проекта си "Great Wall пуска мустак за МОември", целяща насочване на общественото внимание към проблемите на мъжкото здраве.
"Български пощи" ЕАД получи награда за инвестициите си в „Изграждане на достъпна среда в урбанизираната територия” в категория Подкрепа на беззащитните. В тази кауза беше отличен още "Мтел" с кампанията си "Приеми дете. Създай бъдеще".
"Лидл" България пък грабнаха наградата за зеления си проект „Дай шанс на Българката” в защита на балканската пъстърва като вид в родните планински реки. "Евромайки" – дамската структура на ПП "България без цензура" бяха наградени за цялостната си социална дейност в защита правата на жените в категория "Политиката и благотворителността.
В "Медиите и социалните каузи" отличия получиха няколко известни медии с различни социални инициативи. Телевизия Bulgaria on air заслужиха награда по повод състоялата се конференция "Образование и бизнес: на един език ли говорят теорията и практиката?" в партньорство с Investor.BG и Bloomberg. Радио Витоша бяха наградени за кампанията си „Повече българчета за България”, която развиват близо 10 години. В. "Стандарт" бяха отличени с кампанията си "Възкреси доброто", а радиата FM+, FRESH, STAR FM пък грабнаха приз за инициативата си "Зелена България".
В каузата "Неправителствени организации в действие" награда получи "Велик Приорат България" за цялостна благотворителна дейност; Ротаракт клуб "София-Тангра" за кампанията си "И аз знам!", целяща повишаване на общата информираност за ХИВ вируса и фондация "Монако дриймс" с президент Ана Иванова.
По време на събитието благотворително бяха събрани средства за младежите от Социален учебно-професионален център "Княз Борис 1", гр. София. Средствата ще бъдат разходвани за екскурзия или образователен лагер на децата. Гостите, решили да закупят благотворително талони участваха в томбола и част от тях спечелиха награди, осигурени от българската козметика с екстракт от охлюви Revive Snails Extract, СПА "Деметра" (които осигуриха подаръци и за всички наградени), "Профи дерм" и "Еко спа".
В програмата на мероприятието присъстваха квартет Хипнотик, дует Мания, Джина Иванова от "Трамвай №5" и артиста Иван Анастасов. Сладкарници "Пчела" пък зарадваха присъстващите с уникално изработена за събитието торта. Водещи на официалната церемония бяха актьорът Симеон Владов и журналистката и PR специалист Патриция Кирилова, генерален мениджър на ВИП Комюникейшън, партньор на събитието.
Основната цел на организаторите бе да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите "Златно сърце" целят още да възнаградят морално усилията на онези институции, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза.
Според организаторите от сп. "Бизнес лейди" наградите "Златно сърце" за благотворителност и корпоративна социална отговорност са просто продължение на основната цел на изданието – да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение.
Bulevard.bg и Svejo.bg бяха медийни партньори на събитието.
2 Коментара
SITHUB Institute offers the best Web Designing Course in Delhi, ideal for beginners and professionals aiming to build creative and responsive websites. This course covers essential tools like HTML, CSS, JavaScript, and Bootstrap, providing practical, hands-on training. Located in Dwarka Mor, Najafgarh, and Uttam Nagar, SITHUB is a leading Web Designing Institute in Delhi, offering flexible timings and affordable fees. Whether you're looking for a Web Designing Course in Uttam Nagar or nearby areas, SITHUB ensures industry-relevant skills through expert guidance and real-world projects. Enroll now and take the first step toward a successful web designing career!
SITHUB
Address: 32 Gramsabha, Dwarka Mor Metro Station, near by Pillar No. 774, Sewak Park, Uttam Nagar, New Delhi, Delhi 110059
Phone: 072100 18919
If you're preparing for the Salesforce AI Specialist Certification Exam, you're likely aware of the importance of using high-quality study materials. With the rise of artificial intelligence (AI) in the Salesforce ecosystem, this certification can significantly boost your career prospects. In this guide, we'll explore Salesforce Salesforce-AI-Specialist exam questions and answers, providing you with insights into how to pass the exam and achieve your certification goals.