След като снимката на модела Карли Клос от декемврийския брой на списанието се появи в сайтове, подкрепящи анорексията, Vogue Италия я свалиха от онлайн страниците си.
София се променя към по-добро.
Виждаме те как повдигаш вежди и си поемаш дъх, за да поспорим. Ти си свикнал да мразиш града си. Заради плочките, по които трябва да ходиш внимателно след дъжд, миризливите кофи, които заобикаляш отдалече и това, че все не се сещаш къде да отидеш, когато ти се излиза. Но това не е всичко.
Германците също намират Берлин за скучен град. И така до началото на 90-те, когато многото изоставени сгради на фабрики и халета привличат с ниските си наеми млади хора, артисти и откровени лентяи. Както се случва след това – всички знаем. Може би не същото, но все пак нещо значимо се случва и в София.
Може би не е толкова бързо, колкото ти се иска на теб и с много стъпки встрани, но нещата се случват. Този град ни е като добър приятел, който сме виждали влюбен, изоставен, скъсан на изпит и недоспал в 6:00 сутринта.
Наистина, София пред нас мина през голяма трансформация.
Някой спомня ли си местата, на които ходехме в края на 90-те? Тогава изборът беше между Blaze, "3 уши", "Билкова", "Строежа" и още шепа подобни, на които току-що осъзнали се тийнейджъри можеха да направят първите стъпки в нощния живот и не само.
През деня изборът беше между ...пицария и пицария с безкрайно меню, от което нищо не е приготвено като хората. Малкото ни квадратче, където можехме да се натъкнем на нещо интересно, беше заключено между "Христо Ботев" и "Шишман", и приключваше категорично отвъд "Пиротска". Веднъж месечно получавахме сп. "Егоист", което за нас беше повече от Конституция.
Изобщо, доста неща не се случваха тогава в този град.
В момента, въпреки че има много места, които не заслужават да съществуват, има и такива, които не ме е срам да кажа, че харесвам. Като уютните бистра по "Оборище" – Павилион, изправете се, и вие сте там. Или Kanaal, които могат да се похвалят с ясна и успешна бирена концепция, както и Lomo, защото някак естествено там ще срещнеш предимно приятни хора.
Но защо да говорим само за ядене и пиене, смесени концепции тип "заведение аквато искаме да бъде – интересна, вълнуваща, пълна с енергия.
Затова Heineken иска да им отдаде заслуженото. Да започнем да ги откриваме заедно и да ги споделяме с #opensofia във "Фейсбук", "Инстаграм", "Туитър".
Включи се и ти – снимай и не забравяй да добавиш хаштага #opensofia.
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook