Ваканцията би трябвало да е твоето време далеч от лудницата.

Определението за "лудница" обаче е строго индивидуално и понякога клиентите на туристически агенции се оплакват от най-налудничавите неща. 

Виж 18 забавни, но истински оплаквания, изпратени от "недоволни клиенти" до туристическата компания Thomas Cook Vacations

1. "Мисля, че в брошурата трябваше да бъде обяснено, че в местния магазин за хранителни стоки не се продават нормални бисквити, като такива със сметанов крем или с джинджифилови ядки."

2. "Мързеливо е от страна на магазинерите в Пуерто Ваярта да затварят следобед. Често се налагаше да купувам неща по време на "сиестата" - тя трябва да бъде забранена."

3. "По време на почивката ми в Гоа, Индия, с отвращение открих, че почти всички ресторанти предлагат къри. Не обичам пикантна храна."

4. "Резервирахме екскурзия до воден парк, но никой не ни каза, че трябва да си носим бански и хавлии. Предполагахме, че ще са включени в цената."

5. "Плажът беше прекалено песъчлив. Трябваше да чистим всичко, когато се върнем в стаята."

6. "Открихме, че пясъкът не беше като този в брошурата. В брошурата ви пясъкът изглежда бял, но всъщност беше по-скоро жълт."

7. "Не трябва да разрешават припичането по монокини на плажа. Съпругът ми много се разсейваше, а просто искаше да релаксира."

8. "Никой не ни каза, че във водата ще има риби. Децата се изплашиха."

9. "Според брошурата кухнята е напълно оборудвана, но нямаше резачка за яйца."

10. "По време на почивката ни в Испания и имахме проблеми с таксиметровите шофьори, защото всички бяха испанци."

11. "Пътищата бяха неравни и с бабуни и не успяхме да прочетем пътеводителя по време на пътуването ни с автобус до курорта. Затова не знаехме много неща, които щяха да направят почивката ни по-приятна."

12. "Полетът от Ямайка до Англия ни отне девет часа. На американците им трябваха само три часа, за да се приберат у дома. Това изглежда нечестно."

13. "Сравних размерите на нашия апартамент с една спалня и апартамента с три спални на приятелите ни. Нашият беше значително по-малък."

14. "Имаше прекалено много испанци. Рецепционистката говореше испански, храната беше испанска. Никой не ни каза, че ще има толкова чужденци."

15. "Трябваше да се наредим на опашка на открито, за да хванем кораба, и нямаше климатик."

16. "Ваше задължение, като туроператор, е да ни предупредите за шумни и невъзпитани гости преди да пътуваме."

17. "Ухапа ме комар. В брошурата не се споменаваха комари."

18. "С годеника ми помолихме за стая с две отделни легла при резервацията, но вместо това ни сложиха в стая с едно голямо легло. Ще ви държим отговорни и искаме да бъдем обезщетени, поради факта, че забременях. Това нямаше да се случи, ако ни бяхте сложили в стаята, която резервирахме."

Източник: termo.bg