Ангажиментът му обаче не е свързан с предизборната кампания, а с новото младежко риалити на БНТ "Кауза.бг"

Александър Сано-Среброто от "Неделя х3" и продуцентката на новините в БНТ Милена Цветанска водят най-новия реалити формат по държавната телевизия - "Кауза.bg". Предаването се реализира от екипа, създал преди време "Големият избор", и ще дава възможност на млади хора да представят публично идеите си за развитие на България и да защитят конкретна своя позиция.

Началото е в понеделник, 25 март, от 21 ч., с представяне на 10-те избраници измежду десетки участници в кастингите.

Главна роля в предаването ще има и експертният съвет, който ще провокира кандидатите с въпроси, критики, похвали и всякакви други похвати.

"Целта е да изкараме всяка от каузите извън клишето, да я разнищим, да покажем силните и слабите й страни, да избистрим идеята така, че тя да стане реално изпълнима. И от друга страна - да провокираме емоционално участниците, да извадим на преден план техните ораторски способности. По този начин и хората, които ще гласуват, ще имат по-ясна представа защо го правят", обяснява продуцентката Анна Яковлева.

Тя допълва, че "Кауза.bg" се родило от протестите на младите хора навън - "така си дадохме сметка, че не трябва да изпуснем момента на надигащата се енергия".

Подборът ще се състои на живо в три етапа - на 25 март, 1 и 8 април. В първото предаване ще отпаднат две каузи, във второто - четири, и така на финала ще достигнат четирима претенденти.

Класирането ще става с гласуване на 300 пълнолетни българи, представителна извадка от цялата страна, направена от социологическата агенция "Алфа рисърч".

Междувременно от БНТ се похвалиха, че сериалът "Под прикритие" - който превърна Александър Сано в звезда с ролята на Здравко Косъма - е купен за излъчване в цяла Латинска Америка и ще върви по канала на "Сони" AXN.

Трите сезона ще бъдат гледани от близо 600 млн. зрители, докато у нас БНТ вече финансира работата по следващите епизоди.