Колкото повече интересни коментари има под една статия, толкова по-голяма е вероятността и други потребители да се "престрашат" да изкажат мнението си.
Обратната връзка във фирмения блог може да Ви даде не само безценна информация за потребителските предпочитания, но и увеличава ангажираността на посетителите на сайта, пише Quicksprout.com, цитиран от Bgreklama.bg.
Ето някои от съветите, които небезизвестният Нейл Петъл отправя към всички създатели на съдържание за блог:
1. Интуитивна платформа за бързо и лесно оставяне на коментари
Трябва да цените времето, което всеки посетител отделя за писане на коментар, затова е желателно да предоставите възможност за бързо и лесно публикуване на мнение под всяка статия.
Много фирмени блогове допускат именно тази грешка - поставяйки множество условия и сложни платформи за коментари, затрудняват извършването на цялото действие и в много случаи желаещите се отказват да коментират.
Виж още: Как се дава интервю пред медиите
2. Привлекателен и естетически издържан дизайн на сайта
Ще се учудите колко много фирмени блогове създават сайтовете си в неподходящи цветови комбинации, с прекалено различни видове шрифт и нескопосани опити за "приканване към действие" (call-to-action).
За да спечелите желанието на посетителите да коментират, трябва да им предоставите наистина добра визуална причина да го направят.
Виж още: Как да направим бизнес контакти в "Линкедин"
3. Интересно и увлекателно съдържание, израз на хуманизирането на бранда
Едни от най-скучните фирмени блогове са именно онези, при които се публикуват единствено статии за компанията, които биха отегчили дори самите служители.
Потребителите обичат да се чувстват емоционално обвързани с брандовете, затова можете да им предоставите съдържание, което да ги накара да се почувстват сякаш принадлежат към вашата общност.
Виж още: Пет пиар стъпки при стартиращ бизнес
4. Потърсете мнението им директно - с въпроси, предложения, игри
Много потребители се нуждаят от допълнителен стимул да оставят коментар, като един от най-лесните начини е да зададете директен въпрос към тях. В този случай обратната връзка е безценна, но още по-важно е да продължите разговора в положителна насока, след като получите коментар от тях.
Поддържайте интереса им, покажете, че мнението им е важно за Вас, отделете време да изкоментирате най-интересните предложения и по този начин ще спечелите уважението и доверието им.
Виж още: Съвети за ефективен имейл маркетинг
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook