"Бизнес инсайдър" анализира потребителите на най-популярната социална мрежа в света, посочвайки защо "Фейсбук" е толкова важен за компаниите, марките, продуктите

Ето някои от най-значимите заключения в доклада:

- 84% от всички потребители на Мрежата използват "Фейсбук".

- 68% от потребителите на "Фейсбук са завършили висше образование.

- "Фейсбук" остава доминиращата социална мрежа в световен план. В Щатите над 7 от 10 от интернет потребителите на възраст над 18 години се вписват в него, според изследователския център "Пю".

Виж още: Най-ангажиращите социални медии

- "Фейсбук" все още е предимно женски сайт за общуване. Имайки предвид, че женската преднина в социалните мрежи като цяло се понижи до 4%, изглежда сайтовете за комуникация се справят все по-добре в привличането на вниманието и времето на мъжете.

- Хората във "Фейсбук" на възраст между 20 и 30 години съставляват по-голям дял от тези между 16 и 24. "Ютуб", "Инстаграм", "Тъмблър" остават запазена територия на тийнейджърите.

- "Фейсбук" е водещата социална мрежа за тийнейждърите в САЩ, а те диктуват световни нагласи за потребление в интернет. Въпреки това, "Инстаграм" и "Туитър" го надминават по престиж за поколението Z.

Виж още: "Ютуб" прави най-много онлайн продажби