"Subway България" представя за първи път детско меню - Kid’s Pak

Веригата ресторанти Subway започва партньорство с Disneymedia+*, което предвижда промоционални кампании по повод най-големите филмови премиери на "Дисни".

Първите прояви на сътрудничеството между двете компании у нас са по повод премиерната пълнометражна анимация на "Дисни" и "Пиксар" - "Университет за таласъми", която вече е по кината.

Героите, любими на хлапетата още от "Таласъми ООД", са изобразени върху новото детско меню на Subway - Kid's Pak. В него е включен подарък за най-малките - лимитирана серия торбички (в четири варианта) с образите на главните герои: таласъмите Майк Вазовски и Джеймс "Съли" Съливън.

Партньорството между Subway и "Дисни" е станало възможно благодарение на общата кауза - отговорен подход по отношение на храненето. Новото детско меню включва 10 см sub, свежа зелена ябълка и минерална вода. 

Сандвичът - 10 см sub, се предлага в четири различни варианта: с пуешко бяло филе, с шунка, с телешко печено и вегетарианския Veggie Delite™, в комбинация с широко разнообразие от пресни зеленчуци. 

"Партньорството с толкова успешен световен лидер е истинско удоволствие и голямо предизвикателство за нас - коментира Ян Петр, маркетинг координатор на Subway за Централна и Източна Европа. - Сътрудничеството с Disneymedia+ ни дава възможност да осъществяваме разнообразни проекти в 102-те държави, където развиваме дейност."

Надяваме се, че нашите усилия ще намерят отражение и одобрение сред нашите клиенти, като този път достигаме и до най-малките, допълва изпълнителният директор на "Сабуей България" Иван Тодоров.

* Disneymedia+ е бизнес структура в рамките на компанията "Уолт Дисни",  специализирана в разработването на сложни механизми на промоции за потребителите, използвайки разпознаваемостта на световните герои на "Дисни" и Marvel.