Над 21 000 души взеха участие във втория кръг от седмото издание на класацията "Любимите марки", а ето и кои намериха място в Топ 3 във всяка категория

Над 21 хил. потребители дадоха своя глас за предпочитаните от тях брандове във втори кръг от единствената потребителска класация у нас "Любимите марки". Гласуването продължи точно една седмица (8-14 юни), като за любима марка на 2015 г. се борят 144 марки в 24 категории.

Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават във финалния трети кръг от класацията, който започва на 22 юни и продължава до 28 юни. Резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и любимата марка за 2015 г.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втория кръг, можете да видите на www.mylovemarks.eu/results.php.

В категория Високоалкохолни напитки продължават: "Бургас 63", Finlandia и Jim Beam. При нискоалкохолните напитки борбата се води между "Каменица 1881", Staropramen и "Бургаско". В категорията Безалкохолни напитки предпочитаните три бранда са Рepsi, газирани напитки и студен чай "Хисар" и соковете Prisun. А първенството в раздел Минерални води държат "Хисар", "Девин" и "Банкя".

При захарните изделия надпреварата е между локум "Розоберачка", "Лукчета" и "Ментина". При месните продукти се конкурират "Димитър Маджаров", "Тандем" и Compass. В раздел Млечни продукти най-много потребителски гласове са събрали майонеза "Краси", айрян "Балкан" и "Бор чвор".

В категория Дермо- и медицинска козметика състезанието се води между марките Weleda, Bioderma и Bioline Jato. В раздел Козметика надпреварата продължават Refan, Manhattan и L’Oreal.

В раздел Бяла техника най-много гласове са събрали Samsung, Diplomat (уреди за дома) и "Теси". Предпочитаните марки автомобили, които отиват в трети кръг, са Toyota, Audi и Infiniti.

В категория Заведения за обществено хранене потребителите са предпочели Happy bar & grill, KFC и Don Vito.

Bulgaria on air, Би Ти Ви и Нова се конкурират в категория Телевизия, а радиостанциите "Витоша", Magic FM и "БГ радио" са събрали най-много гласове в раздел Радио. При уебмедиите и сайтовете първото място оспорват Focus-news.net, MoitePari.bg и Dnes.bg.

В категория Строителство и интериор се конкурират мебелният производител "Ар деко", "Леко" и "Тед".

В Телекомуникации състезанието продължават гигантите "Мтел", "Виваком" и "Теленор".

В топ 3 на раздела Застрахователни компании и брокери продължават SDI застрахователен брокер, "Армеец" и ЗАД "Виктория".

В най-родолюбивата категория - Българска марка, първенството държат "Лактима Балкан", майонеза "Краси" и Sunsystem.

Сред най-предпочитаните туристически хотели и комплекси са "Пирин парк хотел", "Холидей Ин София" и "Грифид клуб хотел "Болеро".

За любима марка в категория Фармацевтични продукти се борят продуктите Mama Natura, "Марсианци" и Magne B6.

Сред най-предпочитаните търговски центрове у нас са "Сердика център" (София), "Мол Варна" и "Парадайс център" (София). А в отрасъл Търговски вериги състезанието продължават Kaufland, Carrefour и Piccadilly.

В раздел Кафе надпреварата е между марките Baristo, Spetema и Pellini. 

Гласуването се извършва онлайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!

До момента в първи и втори кръг от класацията "Любими марки" са взели участие близо 31 000 потребители. Партньори на инициативата тази година отново са сп. Business Lady, mail.bg, radar.bg, "Хайлайф", b2bmedia, Bulevard.bg, Svejo.net.

Всяка година в класацията "Любимите марки" взимат участие над 30 хил. потребители. Инициативата е израз не само на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли, но и на истинската емоционална привързаност към конкретни марки, които биха ни липсвали, ако изчезнат.

Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Източник: Любимите марки