30,6% е ръстът на потребителите на мобилен широколентов интернет от "Мтел"; с 4,9% повече са клиентите на мобилни услуги; 2,4% е увеличението на оперативните резултати (EBIT) до 14,4 млн. евро.

30,6% е ръстът на потребителите на мобилен широколентов интернет от "Мтел" за първото тримесечие спрямо същия период на миналата година. Това сочат данните от финансовите резултати на "Телеком Аустрия груп" за първата четвърт на 2015 г.

В рамките на първото тримесечие на тази година увеличение се наблюдава и при мобилната клиентска база на "Мтел" - тя нараства с 4,9% до 4,3 млн. клиенти, сравнено със същия период на 2014 г. Това се дължи основно на прилаганата успешна стратегия за управление на продажбите, обясняват от телекома.

26% е увеличението при тв абонатите на "Мтел" за разглеждания период, което е резултат основно от предлагането и на сателитна телевизия. Пазарният дял на "Мтел" е 39,2%, спрямо 38,5% през първата четвърт на 2014-а.

Докато приходите на "Мтел" през разглеждания период намаляват с 4,1% до 87,5 млн. евро, а сравнимата EBITDA - с 6,2% до 34,8 млн., оперативните резултати (EBIT) показват увеличение от 2,4% до 14,4 млн. евро. 5,5 евро е средният месечен приход от абонат (ARPU) през разглеждания период.

"В момента оптимизираме нашия бизнес, затова всеки цент е от значение за нас. Целта ни е да модернизираме "Телеком Аустрия груп" и да се върнем към растеж. Тези общи усилия са видни в добрата ни нетна печалба от 92,7 млн. евро", коментира Ханес Аметсрайтер, главен изпълнителен директор на Telekom Austria Group и A1, и допълва:

В същото време продължаваме да предлагаме на клиентите си най-доброто възможно качество като инфраструктура на мрежата, продукти и услуги. Чрез инвестиране в разгръщането на мрежа за широколентов интернет ние създаваме базата, от която да можем да предлагаме на потребителите дори още по-добри продукти в бъдеще."