Сексът в рекламата продава. Дали обаче и в случая е така?

Изборите в Дания този път са доста по-колоритни от обикновено. В столицата Копенхаген един плакат предизвика голям дебат, проверки от местните власт и много обществени реакции.

Царят е гол

Въпросният плакат е на кандидата за премиер на Дания Джон Ерик Вагнер, който се появи гол на предизборните си плакати. На плаката стои 52-годишният Вагнер е сниман чисто гол, с каубойска шапка и препасан през талията му кобур с револвер.

Според политика този провокативен пиар би му донесъл шанс на вота и подкрепата на гласоподавателките.

Плакатите вече са разлепени в Копенхаген, а местните власти са започнали проверка на това дали голите постери нарушават правилата. Оказало се обаче, че няма опасност те да разсеят водачите на МПС.

Скандалът като начин за (политическа) реклама

Това далеч не е първият подобен опит за привличане на медийно внимание на Вагнер. Той често използва скандални методи за самореклама, като преди време той нахлу неканен в студиото по време на телевизионен дебат.

В рамките на политическата си платформа Вагнер предвижда гражданите на Дания, които са работили 6 месеца, да имат право и на 6-месечен отпуск. Вагнер обещава още да въведе безплатно здравеопазване за всички граждани и да направи стъпки за промени в изборното законодателство на страната.

Изборите в Дания ще се проведат на 18 юни.

Източник: "Дейли мейл"