По 6 претендента остават във всяка една от 24-те категории

Над девет хиляди и триста души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас "Любимите марки".

Стартът на първия етап на инициативата беше на 25 май и продължи до 31 май. В този етап от инициативата потребителите посочваха предпочитаната от тях марка в падащото меню на предварително селектираните 24 категории.

Този етап отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот".

Тук можете да видите кои са водещите брандове в общо 24-те категории на инициативата.

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира в понеделник, 8 юни, и ще продължи до 14 юни. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 24 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.

Bulevard.bg и Svejo.net и тази година са медиен партньор на инициативата. Svejo.net попада сред първите 6 в категорията "Уеб медии и сайтове".

Източник: Bulevard.bg