Причини за това са повишаването на печалбите от реклама и увеличаването на броя на потребителите

Чистата печалба на компанията "Фейсбук" е отчела двойно увеличаване на печалбата заради скок на приходите от реклама и увеличението в броя на потребителите, предаде БНТ.

Ръстът на печалбите за второто тримесечие на текущата година достигна 791 милиона долара или със 138% повече в сравнение с печалбите за същия период на миналата година, когато приходите възлизаха на 333 милиона долара.

Виж още: "Фейсбук" представи новата си функция "Запази за по-късно"

Приходите от реклама пък са се увеличили общо с 67 % спрямо предходната година, до 2,7 милиарда долара. Според основателя на компанията Марк Зукърбърг, общността продължава да расте и има много възможности за свързване с останалата част от света.