На какво е полезно да обърнем внимание, когато започваме нова работа

Започването на ново работно място е малко или много стресиращ момент. Все още не сте се адаптирали, трябва да започвате всичко отначало, да се запознавате с нови хора, все още нямате някой по-близък на новото място... Колкото и да се радвате на новото назначение, няма как да се избегнат тези неудобства. 

Има някои неща обаче, които ще ви помогнат да се аклиматизирате по-бързо и да се впишем в обстановката. Inc.com дава 4 съвета, които никой не ти казва, когато започваш на ново място: 

1. Задавайте въпроси 

Нека това ви стане основно кредо. Ако се сблъскате с проблем, не мълчете, а веднага потърсете човек, който може да ви даде разрешението му. Това, че задавате въпроси, не ви прави лоши служители. Напротив, давате сигнал на колегите си, че обръщате сериозно внимание на работата и искате да избягвате усложнения. Вашата критичност е добър показател. 

Виж още: Защо и как хората сменят работата си

2. Обърнете внимание на контактите си

Вашите познанства, независимо дали са в или извън офиса, са важни. Инвестирайте в отношенията с колеги, приятели и познати, които имат професионално значение за вас. Бъдете човек, с когото лесно се работи. Не е нужно да сте първи приятели, но трябва да проявявате отношение. Важно е да установите контакт с колегите си. Започвайте разговори и ги поддържайте. Работата, която се базира на добра комунакация, е по-малко стресираща. Намерете начин да се справяте с трудни ситуации в офиса. 

3. Използвайте почивните дни 

Отървете се от идеята, че трябва да сте в офиса 24/7. По този начин не се демонстрира амбиция, а склонност към претоварване. . Много важно е да презареждате тялото и ума си. Затова максимално се възползвайте от почивните дни. На никого няма да помогнете ако сте преуморени

Виж още: 4 характеристики на здравословната офис среда

4. Планирайте напред, а не до заплата 

Изключително лесно е да попаднете в капана на живота от заплата до заплата. Финансовата несигурност е сериозен проблем, особено ако плащате наем или пък кредит. Независимо какви са обстоятелствата, приоритизирайте финансовото планиране и започнете да практикувате добри навици по отношение на парите.

Източник: Inc.com