Инфографика показва как са се променяли през годините запазените знаци на световноизвестни марки като "Кока-кола", "Пепси", "Гугъл", "Шел", "Ксерокс" и др.

"Шевролет", "Епъл", "Яху", "Майкрософт", "Уолмарт", "Канон", "Кодак", "Ксерокс", Ю Пи Ес, "Форд", "Бритиш петролиъм", Ай Би Ем... Някои компании предприемат къде драстични, къде козметични промени в емблемите си през всяко следващо десетилетие.

Хронологията, изготвена от Graphic Design Degree Hub, започва още в края на XIX в. с "Кока-кола" и "Пепси".

От началото на ХХ в. насам мидата на "Шел" се е променяла десетина пъти, а благодарение на "дудълите" (doodles) името на търсачката "Гугъл" се изписва по нов начин всеки път, когато има информационен повод. 

Тройната емблема на мерцедесите символизира настъплението на моторните превозни средства по суша, въздух и вода, а ранната запазена марка на "Епъл" изобразява сър Исак Нютон под ябълковото дърво, благодарение на което той открива закона за земното притегляне.

Logo Evolution
Източник: GraphicDesignDegreeHub.com

За финал са посочени няколко неудачни и дори комични примера, от които виждаме, че пунктуацията (главни букви, интервали) също е от значение.

Сред негативните образци е и емблемата на олимпийските игри в Лондон, която някои оприличават на свастика, а други - на момче и момиче в неприлична поза, но никой не вижда в нея числото 2012.