Според данните на AC Nielsen марката бележи ръст в пазарния си дял спрямо миналата година

Чаша, чиято форма е класическа за традиционните светли бири форма, гравиран от вътрешната страна на столчето лъв (символ на непобедимия национален дух) и позлатен кант - това е новият символ на "Шуменско". Изброените характеристики са само част от дизайнерските решения върху специална отливка на чаша по автентичен дизайн, създадена за първи път в историята на марката.

Любителите на "Шуменско" могат да се сдобият с новата чаша, като участват в националната промоция, която започна в средата на юни и продължава два месеца. За целта трябва да съберат 12 точки от промоционалните златисти капачки (на бутилките) или езичета (на кутийките) и впоследствие да вземат своята награда от най-удобния за тях награден център. Информация за наградните центрове има на www.shumensko.bg.

От "Карлсберг България" са приготвили 250,000 автентични чаши за "Шуменско", които очакват своите ценители.

"С дизайна на чашата, която изработихме, ние целяхме още веднъж да пресъздадем характера на марката, в който традиция, автентичност и качеството се преплитат, за да опишат любимата бира на поколения българи. Гравюрата на лъвчето придава на чашата индивидуалност и съвременност и спомага за налагането на благородното животно като "посланик" на марката“, коментира бранд мениджърът на "Шуменско" в "Карлсберг България" Теодор Несторов и допълва:

"Елегантното столче създава удобство за захващане и отпиване, а златният контур придава усещане за премиалност и завършеност."

По данни на агенция AC Nielsen "Шуменско" показва ръст както в пазарния си дял, така и в обем - от началото на годината до май, сравнено със същия период на 2014-а. Заедно с "Пиринско" - също част от семейството на "Карлсберг България" - тя е сред основните двигатели на целия бирен пазар за първите пет месеца на годината.

Продуктовото портфолио на "Карлсберг България" включва разнообразие от първокласни бири - националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger.

Перла в короната на "Карлсберг България" е сайдерът Somersby, който се произвежда и предлага в четири разновидности: ябълка, круша, къпина и нар. 

Carlsberg Group е четвъртата по големина пивоварна компания в света с широко портфолио от марки бира и други напитки, като Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа.

За нея работят над 40 000 служители, а продуктите й се предлагат на над 150 пазара. През 2013 г. Carlsberg Group е продала близо 30 млрд. бутилки бира.

Източник: Карлсберг България