Много е вероятно скоро най-голямата търсачка в света да продава и аудиореклами

В момента компанията изпробва опцията "Слушай сега" с партньори като Spotify, Rhapsody и Beats Music на "Епъл",пише "Уолстрийт джърнъл", цитиран от "Капитал". 

Идеята на новия вид реклама е при търсене на дума или фраза, свързани с музикален изпълнител или песен, потребителят да вижда и бутона "Слушай сега". Под него ще са групирани съответните музикални услуги, които са си платили за реклама. Проектът е сред поредицата нови рекламни формати, които "Гугъл" въвежда напоследък. 

Виж още: "Гугъл" влиза в бизнеса с домейни

Радваме се, че можем да помогнем на потребителите бързо да намират законни доставчици за любимите им филми и песни, коментират официално от компанията. Говорител на "Гугъл" потвърждава също, че Spotify, Rhapsody и Beats Music плащат за всеки получен клик, подобно на услугите за текстова реклама на търсачката. 

Компанията изпробва и други подобни формати като бутона "Гледай сега" при търсене на филми и сериали, както и със снимки и отзиви при търсене на хотели.

Виж още: 30 цитата от създателите на "Гугъл"