Еволюцията на търсачката през 17-годишната й история е показана в 2-минутно видео

След неотдавнашните структурни промени и рокади в ръководството, от 1 септември "Гугъл" обновиха и логото си. Навремето "Гугъл" беше онлайн дестинация, до която достигахте единствено от стационарния си компютър, обясняват от компанията. Днес обаче хората имат достъп до продуктите, които носят емблемата на "Гугъл", през множество различни платформи, приложения и устройства, често в един и същ ден.

Обновената идентичност позволява магията на "Гугъл" да работи за вас дори на най-миниатюрните екрани, обясняват от интернет гиганта.

Виж още: Лого еволюцията на световните марки

Сред новите елементи е цветният микрофон, а иконата с малкото синьо "g" е заменена с голямо G в четирите цвята от логото: син, червен, жълт и зелен, които се появяват и като точки. Шрифтът е санссерифен, разработен специално за целта и се нарича Product Sans.