Martini тъкмо пуснаха новата си рекламна кампания с участието на момчето, което се целува най-добре.

Винаги се усмихваме на един добре направен рекламен клип, особено когато идва от Италия. Силно ни впечатли последният такъв на алкохолния бранд Martini, описващ живота на един типичен италиански ерген в стила на филма от 90-те "Sliding Doors". 

Лицето на рекламата е Юри Буци и се слави като мъжът, който се целува най-добре. Печели си тази титла след промоционална кампания на Martini, която се провежда във Facebook и мрежа. Условията са били феновете да кандидатстват онлайн с видео, което доказва точно колко добре се целуват, а победителят получава €150,000, шанса да целуне 10 красиви модела и да бъде звездата на най-новата реклама на Martini, озаглавена “Luck Is An Attitude”. 

Щастливецът, Юри Буци, бе избран в средата на октомври и участва във видеото по-долу. Въпросът, който то задава е "Чий живот е по-добър?!",  а отговорът е "Късметът е нагласа." 

Ако случайно се чудиш, коя е песента към видеото, отговорът е “Oh Johnny!” на The Andrew Sisters.