Леко или много широки, от лека немачкаема материя като полиестер, по-добре с цветен принт - така най-лесно бихме определили тенденцията на т.нар. "охлаждащи" панталони, която започна миналото лято, но се наложи в огромни мащаби през 2013-а

Дамите в Южна Корея (а и по цял свят) са луди по тях, особено след като властите започнаха екокампания и 19 000 държавни структури се отказаха от климатиците си през лятото. 

За разлика от последните 20 тенденции, които южнокорейците наложиха и от които след това се отказаха преди всеки друг по света да разбере (като неоновите скини дънки, кецовете на платформа, пластмасовите обици, "Конвърсите" на платформа и т.н.), най-новата модна тенденция в страната е продиктувана от нуждата за охлаждане. 

Всяко момиче в Сеул и Пусан има поне по един чифт такива, а количествата в магазините се изчерпват като топъл хляб.

Собственици на търговски вериги дори твърдят, че панталоните съставляват 70% от месечните им продажби. Марка като Lee например, с приходи от между пет и шест милиона долара на година, дължи 1/3 от приходите си на "охлаждащите" дамски панталони. 

Цената им също не е за подценяване - варира между 4,5 и 36 долара. 

Виж още: Как да се справим с жегата