Един от най-известните световни сайтове за пътувания използва особеностите на родната култура в новата си кампания Travel Yourself Interesting (Стани интересен с пътуване)
Става дума за българските жестове с глава за „да“ и „не“, които са точно обратни на тези в останалия свят. В рекламния клип разказът за тази любопитна подробност помага на невзрачен служител, пътувал наскоро до България, да се превърне в новия любимец на шефа, за сметка на доскорошния фаворит - раболепен, но по британски скучен и скован.
В другия клип от кампанията също толкова резервирана двойка се кахъри, че приятелите им игнорират тяхната покана за стрелба по панички от борда на новата им яхта. Вместо това компанията е привлечена от други двама неособено лъскави пътешественици, които демонстрират хималайския начин да кажеш „Здравей“, а именно да изплезиш език.
Основното послание на кампанията е, че пътуването обогатява живота. Тя ще върви през юни и юли в телевизия, преса, кина на открито и интернет, включително социални медии.
„Кой не се е връщал от пътуване, научил нещо ново - за самото място или за себе си? Пътешествията ни дават знание и опит, който определя живота ни, както и нещо ново, което да споделим със семействата и приятелите си“, казва главният маркетинг директор на Expedia за Европа, Близкия Изток и Африка Андрю Уорнър. „Разглеждаме пътуването по-скоро като инвестиция, отколкото като лукс.“
Източник: M&M Global
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook