От 6 до 12 юни поръчайте своя коктейл "Негрони" и станете част от световна инициатива с благотворителна цел.

Тази седмица по един лев от всеки поръчан коктейл "Негрони" отива за каузата на любимия ви бар.

Инициативата Negroni Week е благородно начинание, което може да се резюмира като: седем дни, три съставки, една добра кауза.

За четвърта поредна година най-известният аперитив в света - "Кампари", си партнира с американското списание Imbibe.

Благотворителната акция Седмицата на "Негрони" / Negroni Week води началото си от 2013 г. в САЩ, когато популярният коктейл "Негрони" започва да се използва в инициативи за финансиране на различни благородни каузи.

"Негрони" е един от най-популярните коктейли в света с почти 100-годишна история. Включен е в секция "Класика" на официалния списък от Международната барманска асоциация и се предлага в различни вариации в добрите барове по света.

Рецептата му включва три съставки в еднакво съотношение:

30 мл Campari
30 мл Cinzano Rosso
30 мл джин

Сервира се в чаша за уиски, пълна с лед, като за украса и допълнителна свежест се добавя кора от резен портокал.

Само за първата година заведенията, включили се в Седмицата на "Негрони", нарастват от 100 на 1300 с над 120 хил. долара, събрани за дарителски каузи. Миналата година, благодарение ентусиазма и усиления труд на повече от 3500 бара и ресторанта, са набрани 321 хил. долара за подпомагане на всякакви каузи по света.

От 6 до 12 юни в инициативата участват и редица заведения в България, а за да откриете дали вашият любим бар или ресторант е сред тях, посетете www.negroniweek.com.

Наздраве за всяка добра кауза!

С призив за отговорна консумация: http://konsumirai-otgovorno.bg

Кейт Хъдсън в рокля "Фенди" и коктейл Negroni Sbagliato в календара на "Кампари" за 2016 г.

Източник: Campari