Рекламата чрез стикери тепърва стъпва на българския пазар

Общуването със собщения през платформи като Viber заема все по-голяма част от самия начин, по който общуваме. Предимствата са ясни - бързо е, безплатно е, дава ни досег с хора далеч от нас, а също така е и прекрасен начин да се организираме, за да се видим на живо.

Стикерите са особено важна част от този начин на общуване. Със забавните картинки предаваме емоции и настроения. Дори самите Viber признават, че с времето ще залагат все повече и повече на стикерите и на техните послания. 

Интервю: Атанас Райков: Във Viber винаги сме целяли изграждането на възможно най-добрия продукт

Сега вече минаваме и крачка напред. Стикерите вече могат да свързват потребителите с редица техни любими брандове, като първият от тях е Nescafe. Първият рекламен пакет стикери, реализиран във Viber, представят познатата марка кафе в 20 специфични момента и настроения. Стикерите са дело на Xenium Company.

Новите стикери предоставят на потребителите на Viber възможността да избират как по нов начин да отбележат 20 специфични емоции, с които се сблъскваме в ежедневието си. 

Така с различните дизайни на любимата ни чаша кафе, символ на Nescafe, ще можем да изразим настроения си и да започнем истински разговор. 

Da izrazim emotsiite si s nescafe