Кампанията на Агенцията по приходите цели да повиши данъчната култура сред младите

С цел да образова младите по въпросите с данъците Националната агенция по приходите (НАП) започна кампания, в която ще подарява таблети, фотоапарати и видеоконзоли на ученици срещу регистриране на касови бележки.

Игри и награди за по-висока данъчна култура 

Играта е озаглавена "Парола: Касова бележка" и е част от кампанията "Влез в час с данъците".

Чрез приложение във "Фейсбук" всеки ученик в България ще може да регистрира неограничен брой касови бележки, като всяка касова бележка ще представлява едно участие в томболата и колкото повече бонове бъдат регистрирани, толкова по-висок е шансът участникът да получи някоя от наградите.

За участие

Регистрацията включва дата, час и сума на фискалния бон, но стойността на покупката не е от значение. Учениците трябва да пазят документа, за да получат печалбата си.

Самата кампания се състои от пет етапа - с тегления в края на всеки месец до 31 май т.г. В последното теглене ще бъде присъдена и голямата награда - конзола PlayStation 3. На страницата на инициативата във "Фейсбук" има посочени пълните правила за участие.

Паралелно с играта, служители на НАП ще разясняват кампанията в различни училища в страната, както и необходимостта от плащане на данъчните и осигурителните задължения и вредите от сивата икономика.