Преди години вдовицата на Кърт Кобейн беше и лице на "Версаче"

Кортни Лав е фотографирана за музикалния проект на "Сен Лоран" от главния дизайнер Еди Слиман, който й посвети колекцията си есен-зима 2013/2014, озаглавена "Калифорнийски гръндж". 

Във фотосесията за "Сен Лоран", публикувана в Dazed Digital, участват и други рокзвезди като Мерилин Менсън и Ариел Пинк, които позират в култовото кожено яке. Ким Гордън от "Соник ют" пък е снимана с дрехи на марката от своя собствен гардероб.

Отношенията между модната къща и рокмузиката датират още от май 1971-ва, когато Ив Сен Лоран облича Мик и Бианка Джагър за сватбата им в Сен Тропе, припомнят специализираните издания.

Рокпевицата, която тази година навършва 49, напоследък влезе в новините и с участието си в рекламен клип на електронни цигари.

В краткото видео тя употребява забранената дума с f като определение към марката NJOY, която популяризира.

От компанията изтъкват, че Лав е не само авторка на песни, но и модна икона, като обясняват, че това е първи епизод от цяла онлайн поредица за пушенето на закрито, а заснетият сюжет е действителна случка с Кортни.

На финала на рекламата звучи хитът й Celebrity Skin от едноименния албум на нейната група "Хоул", който през 1999 г. имаше три номинации за "Грами" в роккатегориите.

На някои от кадрите за "Сен Лоран" Кортни носи раиран костюм, а на друга снимка е с корона, като обложката на албума на "Хоул" Live Through This (1994).

В периода на "калифорнийския гръндж", преди да стане лице на "Версаче" и да еволюира в модна икона, тя беше известна с размазаното червило и момичешките рокли с бели якички, напомнящи ученическа униформа - като в клипа на Miss World.