MKTG предоставя интегрирани услуги и консултации в сферата на спорта и развлеченията - т.нар. experiential marketing

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network, развиваща в България медия агенциите Carat и Vizeum, агенцията за дигитален маркетинг iProspect, търговското подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн Amnet, както и подразделението за инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi, обяви формирането на деветия глобален бранд в своята група - MKTG, специализирана агенция за лайфстайл маркетинг.

Чрез своите офиси в САЩ, Европа, Азиатско-тихоокеанския регион, Южна Африка, Австралия и Нова Зеландия агенцията ще предоставя на своите клиенти интегрирани услуги и консултации в сферата на спорта и развлеченията, т.нар. experiential marketing, който предлага реклама чрез преживявания, спонсорство, стратегии, изследвания, разработване на съдържание, дизайн и маркетинг в търговията на дребно.

"Като мрежа, ние непрекъснато се развиваме, за да отговорим на нуждите на нашите клиенти, изследвайки нуждите и желанията на потребителите, като оставаме пионери в развитието на нашата индустрия - обяснява главният изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network Джери Булман, изпълнителен директор на Dentsu Inc. - Огромният растеж и значението на лайфстайл маркетинга показа ясно, че стратегически е време да обединим своя опит в един бранд. Ние сме напълно решени да изградим и комбинираме тези услуги в нашата група, за да постигаме целите си в един много по-голям и по-широк мащаб."

"Нещо, което различава Dentsu Aegis Network, е фактът, че ние постоянно правим оценка на своя бизнес и сме готови да се реорганизираме, за да предложим най-доброто обслужване на своите клиенти - коментира на свой ред Ани Рикард, глобален бранд президент на Posterscope и глобален председател на MKTG. - Със създаването на MKTG вече можем да осигурим маркетингови услуги в цели сектори като лайфстайл, спорт и развлечения и да позволим на всички наши агенции да се възползват от тази платформа."

През следващата една година MKTG се очаква да нарасне от 450 служители на пълен работен ден в САЩ до близо 1000 служители в 14 държави, като предоставя истински глобални решения за лайфстайл маркетинга на своите клиенти. Централата на MKTG ще бъде в Ню Йорк.

Източник: Dentsu Aegis Network