Признанието е за кампанията "Ти водиш"

"Мтел" получи награда за кампанията "Ти водиш" от Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Кампанията беше отличена в категория "Корпоративен ребрандинг", като наградата беше връчена по време на церемонията BAAwards 2015 снощи.

"Ти водиш" е имиджовата кампания, която миналата година представи новото мото на "Мтел". Чрез нея телекомът направи заявка за нов имидж, като даде обещание да общува с клиентите по нови правила.

Компанията се ангажира да продължи да бъде предпочитаният от клиентите телеком, който им предоставя най-добрите технологии, като обаче им дава свободата да избират кога и как да ги ползват.

Само за два месеца чрез кампанията "Мтел" успя да наложи новото си корпоративно мото - "Ти водиш", и започна да преобръща негативните нагласи към марката, натрупани през годините.

"Ти водиш" е реализирана за "Мтел" от агенциите The Smarts и "Карат".

БАР награждава специалисти в областта на маркетинговите комуникации и рекламата за втора поредна година. Наградите на асоциацията целят да представят иновациите в един от най-динамичните сектори - на маркетинга и комуникациите, като отличат постиженията на най-добрите специалисти и екипи.

Миналия месец кампанията взе приз и от фестивала за ефективност на рекламата "Effie България 2015". Там "Мтел" получи Сребърна награда в една от най-оспорваните категории - "Корпоративни комуникации".

Източник: Мтел