Ниша в пазара 14355 снимки

Видяно 437

09.04.2014

При избор между познато и непознато ще взема познатото, дори и нещо да не е наред с него. В едно скорошно проучване потребителите признават, че според тях авиокомпаниите, чиито имена са им известни, са по-безопасни от непознатите. Като цяло това убеждение се наблюдава дори и след като участниците научават, че познатите авиокомпании имат лоша репутация, лоша история по отношение на безопасността и централите им се намират в неразвити страни. С други думи, липсата на разпознаване се оказва по-силна от три едновременни рискови фактора. Това е неофобия (избягване на новото).




0 Коментара

  1. Няма коментари.
    Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook
Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност