Какви есемеси не обичат да получават, кои ваши "Инстаграм" снимки ще харесат, къде са предпочитаните им места за запознанства, колко емотикона трябва да съдържа едно съобщение и защо селфитата са опасни, ако искате да си намерите гадже

Технологиите са променили драстично начина, по който търсим и намираме партньори, но не и критериите ни, констатира проучване на сайта за запознанства Match.com. Петото им ежегодно допитване Singles in America обхваща необвързаните американци, които според статистиката съставляват 1/3 от пълнолетното население на САЩ.

Виж още: Нови тенденции при запознанствата

Днес изискванията за бъдещия интимен и брачен партньор са високи, а 1/3 от неангажираните мъже и жени не биха се поколебали да прекратят един "задоволителен брак", ако страстта към половинката им угасне.

Те искат всичко, а мнозина от тях са убедени, че могат да го получат, заключават авторите на изследването. Ето и основните изводи относно новите правила на флирта в дигиталната ера.

Къде се запознаваме

31% от необвързаните са срещнали последния си партньор онлайн, 1/4 - чрез общ приятел, а едва 6% са започнали връзка след запознанство в бар или клуб.

Есемесите

Над 1/3 от хората между 20- и 30-годишна възраст очакват отговор на своя SMS в рамките на 10 минути, докато с напредването на възрастта този времеви толеранс нараства.

Според резултатите от проучването неангажираните мъже са по-нетърпеливи в надеждите си, отколкото жените без гадже.

Какво да избягване в SMS общуването

54% от жените и 36% от жените намират за най-отблъскващи есемесите с буквени, правописни и граматични грешки. Допълнително 1/3 от неженените мъже не харесват "прекалено лаконичните" отговори.

Повечето представителки на нежния пол не обичат да получават еротични съобщения от мъже, а силният пол не би желал

да бъде бомбардиран с есемеси в работно време

Като цяло необвързаните не биха искали да бъдат притеснявани с второ текстово съобщение, преди да са отговорили на първото.

И двата пола не обичат да получават съобщения с грешки, както и да им се отговаря твърде лаконично, на SMS жаргон или само с главни букви. На мъжете не им харесва да получават много съобщения едно след друго, а на жените - да трябва да отговарят на прекалено лични въпроси

Табута в социалните медии

Някои от най-популярните модели на поведение в социалните медии действат отблъскващо на необвързаните и от двата пола.

Виж още: Кога "Фейсбук" се превърна в сайт за запознанства?

Навикът да споделяте в постинги своите емоционални тегоби, не би допаднал на 65% от мъжете и 78% от жените. Освен това 46% от мъжете и 65% от жените биха ви зачеркнали,

ако публикувате онлайн прекалено много селфита

Половината от потенциалните ви партньори биха се замислили дали да са с вас, ако ги накарате да изключат бившето си гадже от списъка с приятели във "Фейсбук". 

Как да покажем интерес към някого в социалните мрежи? Харесайте снимката му и/или я коментирайте

Освен това близо 3/4 от необвързаните не биха искали да имат нещо общо с вас, ако поглеждате прекалено често към телефона си, докато сте на среща с тях.

Относно селфитата

53% от неомъжените и 44% от неженените в САЩ са качвали онлайн поне един свой автопортрет през последната година.

Около 2/3 са го направили, за да запечатат някакъв момент от живота си, 40% - да се похвалят къде са и какво правят, а също толкова жени (и двойно по-малко мъже) демонстрират по този начин особено сполучлив външен вид или тоалет.

Какво го/я възбужда в снимката ви

В "Инстаграм" 58% от мъжете намират за най-възбуждащи снимките на женски тела. Това се отнася и за нежния пол, но с обратен знак - 45% намират за най-отблъскващи снимките на мъже, демонстриращи физически прелести.

И двата пола обаче ще ви харесат, ако пускате забавни/куриозни снимки (55%), пейзажи или други кадри от пътешествия (54%).

Какво харесват мнозинството неомъжени жени в "Инстаграм"? Забавни фотоси, пейзажи, някакво хоби или домашния любимец. 1/4 си падат дори по снимки на кулинарни шедьоври

Без значение дали теглото им е нормално или наднормено, близо 1/3 от неангажираните американци са изпращали еротични послания, придружени с предизвикателни снимки - т.нар. sexting. Най-нисък е процентът при хората с тегло под нормата - малко над 1/4, сочат още данните от проучването.

Половината от анкетираните използват емотикони,

за да придадат на онлайн общуването си повече личен елемент. 37% пък смятат емотиконите за по-лесен начин да изразят чувствата си.

Виж още: Четири безспорни факта за флирта

Най-често при флирт се използва намигането (53%), смайлито (38%) и целувката (27%). Не прекалявайте обаче -

един, два, максимум три емотикона на съобщение

са напълно достатъчни. Дори само толкова гарантират, че ще ви поканят на поне една среща годишно - както се е случило на повече от половината необвързани, използващи емотикони (при едва 27% от онези, които никога не обогатяват текста си с тях).

Същевременно необвързаните, които слагат емотикони в съобщенията си, са двойно по-склонни към брак (62%), отколкото онези, които пропускат тази форма на общуване.