Онлайн букмейкърите у нас, се стремят да завоюват все повече клиенти, като им предлагат различни бонуси, промоции, функции и опции за залози.

За да се стигне до потребителите се използват най-различни ПР похвати, с чиято помощ хазартните оператори в мрежата успяват да рекламират своите услуги на пълнолетни лица. Какво обаче включва рекламата на букмейкърите, успяват ли да привлекат играчи и кои са най-интересните рекламни кампании, четете по-долу.

Реклама на бетинг сайтове по телевизията

Телевизионната реклама е най-мощният начин за привличане на клиенти в букмейкърските сайтове на лицензираните от НАП компании. На бял свят се показаха страхотни клипове, в които известни личности рекламират букитата чрез песни, забавни видеа, изказвания и други. За да се получат добрите клипове, се гласува доверие на артисти, футболисти, певци и други известни хора. Най-често те представят букмейкърите по много атрактивен начин, за да се стигне до сърцето на потенциалния клиент. Рекламират се както спортни залагания, така и казино игри.

Вие можете да гледате реклами свързани със много оферти на бетинг компаниите. Примерите са много, сред които са офертите на Efbet, Winbet, Bwin и други. Научете за Palmsbet Bonus, където ПР кампанията е сред най-известните в страната и вижте и промоциите в останалите онлайн оператори, така че да бъдете в час на всичко, което се предлага от топ компаниите за залози.

Интернет маркетинг от онлайн букмейкърите

Световната мрежа е друг инструмент за популяризиране на букмейкърския бизнес в България. Големите компании предоставят възможности на физически и юридически лица, да станат техни партньори, и да разпространят рекламни банери или линкове в своите сайтове, за да достигнат до по-широка аудитория. Това е така нареченият афилиейт маркетинг и почти всяко буки в страната има своята партньорска програма и изплаща комисионни за привличане на нови потребители.

Освен партньорските сайтове, се поставят и реклами в големите медийни платформи. Публикуват се статии свързани с дейността на компаниите, както и подробни ревюта на сайтовете за залози. По този начин играчите се информират за начините за регистрация в системите, опциите за разплащания, видовете спортни залози, игрите в онлайн казината, поддръжката и други неща.

Не на последно място, се създават и специални форуми, където се дискутират теми за сайтовете на букитата, обсъждат се техните гафове, публикуват се похвали, има мнения за бонуси и прочие. Общо взето, ако се интересувате от хазартни сайтове, в мрежата има изобилие от информация.

Успешни ли са PR подходите на родните хазартни оператори?

Да, можем да твърдим, че са успешни, тъй като буквално милиони граждани залагат в различните онлайн платформи на спорт или казино игри. Те търсят най-високите коефициенти и изгодни бонуси, за да задоволят своята потребност от залагането. Българинът се стреми към печалба и я търси по всевъзможни начини, като залаганията не правят изключение. Това е известно и на компаниите в развлекателната индустрия, които не пестят пари, за да се рекламират добре.

По-горе обяснихме как букмейкърите стигат до обществото, а сега трябва да обясним, че хазартът може да бъде просто забавление, но може да се превърне и в болестно състояние, така че трябва да бъдете много внимателни. Разбира се, пожелаваме Ви много късмет и успехи във всички игри.